.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری همایش ملی جهاد اقتصادی در دانشگاه پیام نور مازندران

رئیس دانشگاه پیام نور مازندران با اشاره به راه اندازی رشته های کارشناسی ارشد در این مجموعه دانشگاهی متناسب با نیازهای استانی اظهار داشت: دانشگاههای پیام نور شهرستانها را به کانونهای توسعه بومی محلی مناطق تبدیل خواهیم کرد.

صادق علی موحدمنش ظهر سه شنبه در دیدار اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران در دانشگاه پیام نور استان افزود: دانشگاه پیام نور در سطح ملی، بزرگترین دانشگاه دولتی کشور است.
وی خاطر نشان کرد: این دانشگاه در سطح استانی با 45 هزار دانشجو و 18 واحد و مرکز دانشگاهی، بزرگترین دانشگاه مازندران است.

رئیس دانشگاه پیام نور مازندران با اشاره به اینکه این دانشگاهی، یک مجموعه دانشگاهی کاملا مردمی است تصریح کرد: دانشگاههای پیام نور شهرستانها را به کانونهای توسعه بومی محلی مناطق تبدیل می کنیم.

موحدمنش با بیان اینکه با این اقدام قصد داریم کلیه امکانات دانشگاههای استان را در خدمت مردمان مناطق خواهیم گذاشت یادآور شد: روش اداره قالب واحدهای دانشگاهی پیام نور مازندران به صورت هیئت امنایی است.

وی با اعلام این مهم که توسعه شبکه های مجازی در دانشگاههای استان از برنامه های پیام نور مازندران در برنامه پنجم توسعه است افزود: آموزش مادام العمر از ضروریات زندگی هزاره سوم است.

رئیس دانشگاه پیام نور مازندران با اشاره به اینکه سطح علمی دانشگاههای پیام نور در نقاط مختلف کشور بالا است اظهار داشت: 75 درصد پذیرفته شدگان مقاطع کارشناسی ارشد دانشگاهها، از دانشگاه پیام نور فارغ التحصیل شدند.

موحدمنش با بیان اینکه مطالعات و تحقیقات پژوهشی خانه مطبوعات را اجرایی خواهیم کرد افزود: مطبوعات مازندران نقش اساسی در اجرای اهداف برنامه پنجم توسعه دولت در مازندران دارند.

وی در بخش دیگری از سخنانش از برگزاری همایش ملی جهاد اقتصادی با رویکرد سرمایه گذاری و اشتغال توسط دانشگاه پیام نور مازندران در سال جاری خبر داد و گفت: سال جهاد اقتصادی در مازندران باید آغاز سرمایه گذاریهای وسیع و همه جانبه در بخش های اساسی اقتصاد کشور است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.128 seconds.